Op webshop.linberg.nl gebruiken wij cookies om uw shopervaring te verbeteren. Wilt u meer informatie over cookies? Klik dan hier. Accepteer cookies
0 items - € 0,00

Bestellen

Een bestelling plaatsen in onze Linberg webshop gaat in een aantal eenvoudige stappen:

  1. Klik op de juiste maat van het artikel in de maattabel.

Als een artikel een universele maat kent, staat er “OS” of “NS” onder het kopje “Selecteer maat”. U klikt dan op “OS” of “NS”. Het vakje verandert van kleur als teken dat u het geselecteerd heeft. Vervolgens klikt u op “Plaats in winkelmand”.

Als  u vergeten bent een maat te selecteren en u wilt een artikel in uw winkelmand plaatsen, dan krijgt u vanzelf al een foutmelding waarin aangegeven wordt dat u eerst een maat dient te selecteren (hetzij een bestaande maat, hetzij de universele aanduiding “OS”/”NS”).

  1. Nadat u een maat geselecteerd heeft en op “Plaats in Winkelmand” heeft gedrukt, komt u in de winkelmand zelf terecht. U kunt hier de bestelling aanpassen, ongedaan maken, afronden of voor de knop “Verder shoppen” kiezen.
  2. Mocht u ervoor kiezen om verder te gaan met winkelen, dan komt u weer in de begin pagina van de webshop terecht. Indien u tijdens het surfen in uw winkelmand wil kijken, zonder er een artikel aan toe te voegen, kunt u ten allen tijden naar uw winkelmand gaan. Deze is namelijk rechtsboven in beeld te zien (de afbeelding van de blauwe winkelmand/-tas met een tent erop, waarnaast het aantal artikelen staan vermeld die u al dan niet in uw winkelmand heeft staan).
  3. Heeft u de bestelling in uw winkelmand voor uzelf (aantal artikelen correct/heeft u een eventuele kortings voucher ingevuld) gecontroleerd, dan gaat u naar “Winkelmand afrekenen” als u uw bestelling direct wilt afrekenen.
  4. Als u op “Winkelmand afrekenen” heeft geklikt, dan kunt u inloggen met uw Linberg account. Heeft u nog geen Linberg account, dan kiest u voor de optie “Account aanmaken”.
  5. U kunt voor de volgende verzendmethoden kiezen: uw bestelling kan gratis opgehaald worden in onze kampeerwinkel in Molenschot of u kunt uw bestelling laten verzenden.
  6. Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan het adres dat u bij de gegevens hebt opgegeven. Bij “Bestelling op bovenstaand adres bezorgen” klikt u het vinkje weg en kunt u een afwijkend afleveradres ingeven.
  7. In onze webshop kunt u op verschillende manieren betalen; via iDeal of via creditcard (Mastercard en Visa card).
  8. Onder het kopje “Controleren en bevestigen” geeft u aan dat u uw bestelling gecontroleerd heeft en kennis heeft genomen van onze algemene voorwaarden door een vinkje te plaatsen voor de tekst “Ik heb mijn bestelling / gegevens gecontroleerd en ga akkoord met de algemene voorwaarden.

 

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een bevestigingsmail van Linberg op het door uw opgegeven e-mail adres. Als u geen bevestiging heeft ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mail server of dat het door u opgegeven e-mail adres onjuist is. U kunt dan een e-mail sturen naar ons via klantenservice@linberg.nl of ons bellen gedurende onze openingstijden via het telefoonnummer +31 (0)161-41 12 46. Mocht u ervoor kiezen ons te mailen, gelieve dan duidelijk te vermelden: om welke bestelde artikelen het gaat, wanneer u deze heeft besteld, wat uw NAW-gegevens zijn en wat het eventueel afwijkende aflever adres is.

 

Uw bestelling wijzigen of annuleren

Indien uw bestelling nog niet in behandeling is genomen, kunt u deze nog wijzigen of annuleren door in te loggen op onze webshop. Met behulp van het prullenmand-icoontje (“Verwijder artikel”) in de winkelmand verwijdert u de bestelling weer.

Heeft u geen account aangemaakt tijdens het shoppen, dan kunt u de bestelling zonder opgaaf van reden binnen 24 uur kosteloos wijzigen. U kunt uw bestelling wijzigen door telefonisch contact op te nemen met ons via telefoonnummer +31 (0)161-41 12 46. 

 

Wordt uw vraag over bestellen in onze Linberg webshop in bovenstaande tekst niet beantwoord?

Kijk dan eens bij de antwoorden op de Veelgestelde vragen. Heeft u na het lezen van de antwoorden nog onvoldoende antwoord gekregen op uw vraag over het bestellen bij Linberg, neem dan contact met ons op:

-Via e-mail: klantenservice@linberg.nl

-Via ons algemene telefoonnummer tijdens onze openingstijden: +31 (0)161 41 12 46.