0 items - € 0,00

Ruilen & retourneren

Verkeerde artikel ontvangen

Wij willen u vragen na ontvangst van uw bestelling meteen uw bestelling te controleren. Mocht u niet de juiste artikelen hebben ontvangen, gelieve dan direct contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer +31 (0)161-41 12 46 of via e-mail: klantenservice@linberg.nl.

Retour
Is het artikel niet naar wens? Jammer, maar dat kan gebeuren. Wij hanteren voor onze webshop een zichttermijn van 14 dagen. De zichttermijn gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Binnen deze zichttermijn mag u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.

Retourneren is uiteraard geen probleem, U kunt het artikel binnen de zichttermijn retourneren mits aan onderstaande regels wordt voldaan:

  • U stuurt het artikel retour binnen de zichttermijn van 14 dagen, of u komt het artikel terugbrengen in de winkel in Molenschot binnen de zichttermijn van 14 dagen indien dat met u is overeengekomen,
  • Het is belangrijk dat u uw orderbevestiging meeneemt wanneer u een artikel in de winkel komt retourneren.
  • Het artikel is in onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder tape, plakband of (verzend)stickers,
  • De retour is compleet, niet gebruikt en onbeschadigd (Het passen van outdoor-/ski-kleding of schoenen wordt niet beschouwd als gebruik).
  • U vermeldt aan ons duidelijk de reden van retour, uw naam, ordernummer en om welke product(en) het gaat.

Als wij uw retour hebben ontvangen dan ontvangt u een creditnota ter bevestiging. We zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op uw rekeningnummer, als u uw bestelling via iDeal heeft betaald. Heeft u betaald met Visa of Mastercard, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van 30 dagen.

Dit geldt óók als u uw artikel fysiek in ons filiaal in Molenschot retourneert: uw aankoopbedrag wordt teruggestort via iDeal binnen 14 dagen en via Visa of Mastercard binnen 30 dagen. Het is níet mogelijk het aankoopbedrag in onze winkel in contant geld terugbetaald te krijgen. Dit om eventuele misverstanden en/of frauduleuze handelingen te voorkomen. 

Sommige artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt onder andere voor artikelen:

  • Die persoonlijk van aard zijn,
  • Die tot stand zijn gekomen overeenkomstig door u aangegeven specificaties,
  • Die speciaal voor u besteld zijn,
  • Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden,
  • Die snel bederven of verouderen,
  • Waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop wij geen invloed hebben,
  • Voor losse kranten en tijdschriften,
  • Voor audio- en video-opnamen en software waarvan u de verzegeling hebt verbroken.

Bij ontvangst van de bestelling zijn de goederen uw eigendom geworden. Zorg daarom dat u altijd over een verzendbewijs van de transporteur beschikt als u artikelen retour stuurt. Zo kunt u eventueel verlies of schade bij uw transporteur claimen.

U betaalt bij ons verzendkosten voor het verzendklaar maken en bezorgen van uw bestelling. Indien u de bestelling terugstuurt, zijn de kosten van het terugzenden voor uw eigen rekening.

Ruilen

Wilt u een artikel ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur? Dat is geen probleem, mits u volgens onze richtlijnen te werk gaat. Als u een artikel wilt ruilen voor een andere maat of kleur kunt u deze binnen de zichttermijn van 14 dagen retourneren. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Het nieuwe artikel bestelt u gewoon als een nieuwe bestelling. Linberg brengt daarom opnieuw eventuele verzendkosten in rekening voor het verzendklaar maken, transporteren en afleveren van de bestelling.

Uiteraard kunt u het artikel ook ruilen in onze winkel in Molenschot. Het is belangrijk dat u uw orderbevestiging meeneemt wanneer u een artikel in de winkel komt omruilen.

Richtlijnen voor ruiling:

  • Binnen de zichttermijn van 14 dagen,
  • In onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder tape, plakband of (verzend)stickers,
  • Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd (Het passen van kleding of schoenen wordt niet beschouwd als gebruik).

Sommige artikelen kunnen niet geruild worden. Dit geldt onder andere voor artikelen:

  • Die persoonlijk van aard zijn,
  • Die tot stand zijn gekomen overeenkomstig door u aangegeven specificaties,
  • Die speciaal voor u besteld zijn,
  • Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden,
  • Die snel bederven of verouderen,
  • Waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop wij geen invloed hebben,
  • Voor losse kranten en tijdschriften,
  • Voor audio- en video-opnamen en software waarvan u de verzegeling hebt verbroken.

Voor alle webshop bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen. De zichttermijn gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Binnen deze zichttermijn mag u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeldt. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.

Bij ontvangst van de bestelling zijn de goederen uw eigendom geworden. Zorg daarom dat u altijd over een verzendbewijs van de transporteur beschikt als u artikelen retour stuurt. Zo kunt u eventueel verlies of schade bij uw transporteur claimen.

 


LET OP: Vergeet bij uw ruil aanmelding in uw e-mail niet uw ordernummer, product(en) en reden van ruil te vermelden.
LET OP: Vergeet de pakbon niet bij uw ruil te voegen.

Op webshop.linberg.nl gebruiken wij cookies om uw shopervaring te verbeteren. Wilt u meer informatie over cookies? Klik dan hier. Accepteer cookies