Linberg klantenkaart vestiging Molenschot

De Linberg klantenkaart is het begin van extra voordeel voor u als trouwe klant van Linberg vestiging Molenschot. Dit extra voordeel voor u beperkt zich niet alleen tot korting, speciale acties of een spaarsysteem, maar gaat verder dan dit.

Wij zullen in de toekomst onze klantenkaarthouders - die hun e-mailadres op het aanvraagformulier hebben ingevuld - op de hoogte stellen van speciale acties en/of uitverkoopperiodes.

Onze speciale acties en koopzondagen kunt u op onze website en facebookpagina terug vinden.

Wij kunnen u een betere en snellere service verlenen bij artikelen, die door u worden aangeboden ter reparatie of garantiebeoordeling.
Wij kunnen dit voor u doen omdat wij de aankopen via de klantenkaart kunnen terugzien en zo een kopie kunnen uitdraaien van de originele kassabon (dit kan tot een jaar na aankoop van het artikel).

Dit heeft ook grote voordelen voor u bij eventueel verlies of diefstal van uw producten; wij kunnen dan voor u een reproductie van de kassabon maken voor uw verzekeringsmaatschappij.

Aan de klantenkaart zit ook een spaarsysteem gekoppeld dat automatisch 5% van uw aankopen spaart.
Deze 5% spaart u over alle aankopen met uitzondering van reeds afgeprijsde artikelen, actie artikelen, brandstoffen, onderhoud, caravans, voortenten en speciaal voor u gemaakte prijzen.

U ontvangt dan 1 tot 2 maal per jaar een brief van ons waarin uw gespaarde tegoed wordt uitgekeerd in de vorm van een waardecheque gerelateerd aan de aankoopperiode.

Deze waardecheque is uitsluitend bij onze vestiging van Linberg in Molenschot in te leveren.

De waardecheque is niet te verzilveren voor contanten.

Ter verduidelijking zetten wij alle voordelen nog eens op een rijtje voor u:

  • Bij elke aankoop wordt er 5% gespaard die periodiek wordt omgezet in een waardecheque. Deze wordt in de vorm van een brief of kaart via de post naar u gestuurd.
  • Indien uw e-mailadres bij ons bekend is wordt u op de hoogte gehouden van eventuele acties en evenementen die Linberg organiseert. Verder kunt u eventuele acties en koopzondagen terug vinden op onze website en facebookpagina.
  • Alle aankopen worden geregistreerd op uw klantenkaart, dus bij verlies of diefstal van uw aangekochte artikelen hebben wij altijd een kopie van de kassabon voor u (tot een jaar na aankoop).
  • Ook bij eventuele garantiebeoordelingen is het niet zo erg als u de kassabon bent kwijtgeraakt; we kunnen de kassabon (tot een jaar na aankoop) voor u opzoeken in het systeem en u toch helpen.

Zoals u ziet zijn er meerdere voordelen aan de Linberg klantenkaart. We hebben echter wel enkele spelregels verbonden aan onze klantenkaart om onduidelijkheden te voorkomen en de werking van het systeem te optimaliseren. Deze staan hieronder vermeld.

Wij wensen u heel veel plezier en veel voordelen met uw klantenkaart toe.

Directie Linberg.

Voorwaarden Linberg klantenkaart vestiging Molenschot

  1. De klantenkaart is en blijft eigendom van Linberg.
  2. De klantenkaart is alleen geldig voor onze vestiging in Molenschot.
  3. Bij elke aankoop in onze vestiging in Molenschot (met uitzondering van reeds afgeprijsde artikelen, actie artikelen, brandstoffen, onderhoud, caravans, voortenten en speciaal voor u gemaakte prijzen) wordt er 5% gespaard die periodiek wordt omgezet in een waardecheque.
  4. Het gespaarde bedrag wordt uitsluitend door Linberg omgezet in een waardecheque in de door Linberg bepaalde periode, gerelateerd aan de periode van uw aankopen (zomer en/of winter).
  5. Het gespaarde bedrag wordt in de vorm van een waardecheque in een brief met klantnaam en unieke waardechequecode per post verzonden.
  6. De waardecheque is slechts beperkt geldig.
    De geldigheidstermijn staat duidelijk in de brief vermeld.
    Na het verstrijken van de geldigheidstermijn vervalt de waardecheque automatisch en is dan ook niet meer opeisbaar door de klant.
    Daarnaast staat het spaarsaldo dan weer op “0”.
  7. Na het uitkeren van de waardecheque staat het spaarsaldo op “0” en begint het spaarsysteem weer opnieuw.
  8. De klantgegevens die worden verkregen ten behoeve van de klantenkaart worden niet gedeeld met derden.
  9. Linberg stelt de klant na de toezending van de waardecheque niet meer op de hoogte van het openstaande tegoed.
  10. De klantenkaart is voor de klant gratis.
  11. Bij misbruik van de klantenkaart - in welke vorm dan ook - kan Linberg besluiten de betreffende klantenkaart te blokkeren, evenals de bijbehorende privileges.