Bezorgen & Levering
Verzending
Linberg verzendt haar pakketten via PostNL. Als u op werkdagen vòòr 16:00 uur besteld, wordt het pakket dezelfde dag nog verzonden. U kunt uw bestelling dan binnen 1 à 2 werkdagen thuis verwachten, mits anders vermeld in de Linberg webshop of bij PostNL.
Besteld u op vrijdag na 16.00 uur of in het weekend? Dan gaat uw pakketje hier op maandag of uiterlijk dinsdag weg.
LET OP: door extreme drukte bij PostNL kunnen levertijden afwijken en kunnen wij dus niet garanderen dat het pakket de volgende dag wordt geleverd! Mochten pakketten op voorgemeld of gesorteerd blijven staan, raden wij aan om een aantal dagen te wachten. Onze excuses voor het ongemak.
Verzendkosten
De standaard verzendkosten zijn € 5,95 voor een pakket binnen Nederland, voor een pakket naar België zijn de verzendkosten € 6,95. Bij afwijkende materialen (bijvoorbeeld een bestelling van een luifel) kunnen deze bezorgkosten afwijken van dit bedrag, omdat voor uw bestelling speciaal transport nodig is. Voor een groot pakket tot 30 kg en een lengte van 175 cm bedragen de bezorgkosten € 10,-.
De verzendkosten (binnen Nederland) zijn gratis bij een bestelling boven de € 100,- mits er geen sprake is van de noodzaak van speciaal transport voor uw zending.
De kosten voor het bezorgen kunt u te allen tijde terugvinden in uw winkelmand.
Verzendbevestiging
Zodra Linberg uw pakket heeft verzonden, krijgt u van ons een verzendbevestiging. Daarin staat een trackingnummer, met behulp van dit trackingnummer kunt u uw pakket volgen.
Het kan voorkomen dat u de melding krijgt: 'Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie'. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL de volgcode nog niet heeft verwerkt. Wij vragen u dan nog even geduld te hebben.
Afhalen van de bestelling
Indien u ervoor kiest om de bestelling in de kampeerwinkel in Molenschot af te halen, dan ontvangt u zodra de bestelling voor u klaarligt een e-mailbericht van ons. Dat is in de regel binnen 1 werkdag.
Deze e-mail is uw afhaalbevestiging. Wanneer u de bestelling komt afhalen is het van belang dat u een print van deze afhaalbevestiging meeneemt of dat u deze kunt tonen via uw smart phone. Zonder deze afhaalbevestiging te tonen kunnen wij de bestelling niet aan u meegeven.
Voor bestellingen die afgehaald worden in de winkel in Molenschot aan de Rijksweg 231 worden uiteraard geen extra kosten berekend.
LET OP; (bijna) alle producten komen uit onze fysieke winkel in Molenschot. Dit wil zeggen dat niet alle producten in de originele verpakking geleverd kunnen worden en soms een krasje o.i.d. kan bevatten. Bijvoorbeeld slippers & sandalen die uithangen in de winkel maar ook skischoenen (i.v.m. passen) waar wij geen doos meer van hebben zullen in een andere verpakking verstuurd worden.